W lutym przyglądamy się marketingowi w medycynie weterynaryjnej - Vetkompleksowo – serwis dla lekarzy weterynarii

W lutym przyglądamy się marketingowi w medycynie weterynaryjnej

marketingowi



Takiego miesiąca tematycznego jeszcze nie było!

W lutym przyglądamy się marketingowi w medycynie weterynaryjnej i otwieramy 11 artykułów z działu 'marketing i zarządzanie’ dla naszych subskrybentów i prenumeratorów, a co 5 artykuł dla wszystkich!

Zapraszamy do lektury:

  1. Czy lekarza weterynarii można oceniać w Internecie?
  2. COVID-19 i jego wpływ na branżę weterynaryjną
  3. Client bashing w weterynarii
  4. Zarządzanie ZLZ. Jak uniknąć błędów?
  5. Jak motywować pracowników do działania i zwiększać ich zaangażowanie?
  6. Konkurencja – wróg czy przyjaciel?
  7. Zakład leczniczy dla zwierząt – rozważania na temat rentowności i zysku. Cz. I
  8. Zakład leczniczy dla zwierząt – rozważania na temat rentowności i zysku. Cz. II
  9. Zakład leczniczy dla zwierząt – rozważania na temat rentowności i zysku. Cz. III
  10. Zakład leczniczy dla zwierząt – rozważania na temat rentowności i zysku. Cz. IV
  11. Sympatyczna pani doktor od kotka czy ekspert medycyny weterynaryjnej? Jak budować markę osobistą lekarza weterynarii?


Jeśli chcesz mieć dostęp do wszystkich artykułów z Miesiąca marketingu na portalu vetkompleksowo.pl i każdego kolejnego miesiąca tematycznego zostań naszym SUBSKRYBENTEM lub WYKUP PRENUMERATĘ.

Bądź na bieżąco z nowym cyklem!

Zapisz się do newslettera vetkompleksowo.pl i nie przegap kolejnych części naszego cyklu.


Zobacz miesiące tematyczne, które zrealizowaliśmy do tej pory:
*Zakończone miesiące tematyczne dostępne są dla naszych subskrybentów*

Śledź nas też na naszym facebooku i dowiaduj się o wszystkim jako pierwszy.

marketingowi

Weterynaria w Terenie

Poznaj nasze serwisy