W czerwcu stawiamy na marketing

W czerwcu stawiamy na marketing

W czerwcu przyglądamy się tematowi marketingu w medycynie weterynaryjnej. Z tej okazji otworzyliśmy 10 artykułów z działu marketing i zarządzanie dla naszych subskrybentów i prenumeratorów, a co 5 artykuł dostępny jest dla każdego!

Zobacz co dla ciebie przygotowaliśmy!

  1. Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość
  2. Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. II
  3. Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. III
  4. Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. IV
  5. Zarządzanie ZLZ. Jak uniknąć błędów?
  6. Teleweterynaria i sztuczna inteligencja – przyszłość czy utrata nadzoru nad leczeniem zwierząt?
  7. Czy lekarza weterynarii można oceniać w Internecie?
  8. Jedno słowo warte więcej niż tysiąc obrazów, czyli o sile copywritingu dla lecznic weterynaryjnych
  9. Istota i znaczenie marketingu
  10. Sympatyczna pani doktor od kotka czy ekspert medycyny weterynaryjnej? Jak budować markę osobistą lekarza weterynarii?

Jeśli chcesz mieć dostęp do wszystkich artykułów z miesiąca marketingu i każdego kolejnego miesiąca tematycznego na portalu vetkompleksowo.pl zostań naszym SUBSKRYBENTEM lub WYKUP PRENUMERATĘ.

Bądź na bieżąco z nowym cyklem!

Zapisz się do newslettera vetkompleksowo.pl i nie przegap kolejnych części naszego cyklu.

Zobacz o czym mówiliśmy w poprzednich miesiącach:

Weterynaria w Terenie

Poznaj nasze serwisy