Aplikacje ułatwiają życie, ale stawiaj na autentyczność w komunikacji


Senior PR Manager
Image Line
Communications
Agata Niemiec. Ekspertka ds. komunikacji i wizerunku, właścicielka agencji PR – Image Line Communications. Od 20 lat praktyk public relations, ekspertka ds. budowania pozytywnego wizerunku, doradczyni wielu firm w zakresie strategii komunikacji, promocji wizerunku oraz zarządzania sytuacją kryzysową. Zapewnia wsparcie m.in. firmom z branży medycznej, weterynaryjnej, motoryzacyjnej. Pracowała m.in. dla firm: GM Poland, Teva, Valeo, Citi Handlowy, Royal Canin, Port Lotniczy w Balicach, Novartis, Diagnostyka, Synevo. Jest współwłaścicielką agencji PR Image Line Communications. Współpracuje z renomowanymi firmami szkoleniowymi, prowadząc m.in. warsztaty z zakresu efektywnej współpracy z agencją PR, mediami, zarządzania kryzysowego. Miłośniczka mediów społecznościowych, z tysiącami pomysłów na dobry content, m.in. dla lecznic. Wspiera działania wizerunkowe grup eksperckich.
Rozpoczął się 2025 rok. Już pilnie wypatruję nowości, które warto wprowadzić do marketingu naszych klientów – lecznic weterynaryjnych. To również doskonała okazja do podziękowań za towarzystwo i czytanie moich publikacji, śmiem tak twierdzić, bo otrzymuję od Was wiadomości. Dziękuję z całego serca, dla każdego autora to największa radość.
Kiedy opowiadam lekarzom o nowych zasadach marketingu i PR, wielu z nich czuje nagły [...]
którzy są subskrybentami naszego portalu.
i ciesz się dostępem do bazy merytorycznej wiedzy!