Gdy emocje wygrywają z faktami – czego uczy nas ostatni kryzys? Lekcja dla nas wszystkich

Senior PR Manager Image Line Communications
Od 20 lat praktyk public relations, ekspertka ds. budowania pozytywnego wizerunku, doradczyni wielu firm w zakresie strategii komunikacji, promocji wizerunku oraz zarządzania sytuacją kryzysową.. Zapewnia wsparcie m.in. firmom z branży medycznej, weterynaryjnej, motoryzacyjnej. Pracowała m.in. dla firm: GM Poland, Teva, Valeo, Citi Handlowy, Royal Canin, Port Lotniczy w Balicach, Diagnostyka, Synevo. Jest współwłaścicielką agencji PR Image Line Communications.
Współpracuje z renomowanymi firmami szkoleniowymi, prowadząc m.in. warsztaty z zakresu efektywnej współpracy z agencją PR, mediami, zarządzania kryzysowego. Miłośniczka mediów społecznościowych, z tysiącami pomysłów na dobry content, m.in. dla lecznic. Wspiera działania wizerunkowe grup eksperckich..
Jeszcze w czerwcu, podczas spotkania z kilkunastoma lekarzami weterynarii, stwierdziliśmy: potrzebna jest kampania uświadamiająca, że każdy opiekun ma prawo do własnych emocji, ale hejt to najgorsza forma ich wyrażania. Dziś okazuje się, że ta rozmowa była prorocza.
Emocje kontra fakty – początek kryzysu
Po śmierci ukochanego psa jednej z celebrytek media społecznościowe nie przestały płonąć. Gwiazda uderzyła w lecznicę z powodu rachunku po leczeniu psa. Wszyscy doskonale wiemy, o jaką sytuację chodzi. Jako część środowiska, ale też osoba zawodowo zajmująca [...]
którzy są subskrybentami naszego portalu.
i ciesz się dostępem do bazy merytorycznej wiedzy!
POSTĘPOWANIA
w weterynarii




