Jak zarabiać więcej, czyli szanse i bariery biznesowe we współczesnej lecznicy weterynaryjnej - wywiadu udzielili Mirosław Furyk i Tomasz Batycki - Vetkompleksowo – serwis dla lekarzy weterynarii

Jak zarabiać więcej, czyli szanse i bariery biznesowe we współczesnej lecznicy weterynaryjnej – wywiadu udzielili Mirosław Furyk i Tomasz Batycki

Od czego chcą Państwo rozpocząć?

Mirosław Furyk: Pierwszy krok to już wdrażana budowa marki ADDVENA, obejmującej wysokiej jakości produkty „alternatywne”, dedykowane wyłącznie dla środowiska weterynaryjnego (zachęcamy do odwiedzenia adresu internetowego – www.addvena.com). Drugi – to aktywności szkoleniowe z zakresu kompetencji biznesowych; a trzeci – propozycje integracji na płaszczyźnie biznesowej (Polski Program Weterynaryjny). Mamy też oczywiście inne, bardzo interesujące pomysły, ale jeszcze za wcześnie na ich ujawnianie.

Tomasz Batycki: Obserwując aktywności szkoleniowe w środowisku weterynaryjnym, zauważyliśmy wyraźny nacisk na tematykę medyczną, natomiast pomijane są aspekty biznesowe w wymiarze warsztatowym. Dlatego planujemy zająć się następującymi, konkretnymi obszarami: budowanie trwałych relacji z klientami; nowoczesne zarządzanie biznesem, jakim jest współczesna lecznica weterynaryjna; zarządzanie i motywowanie personelu czy rola nowoczesnych systemów wsparcia w biznesie weterynaryjnym. Dla naszych lecznic partnerskich zaproponujemy również „szyte na miarę” szkolenia wewnętrzne.

Dziękujemy za rozmowę i życzymy Państwu sukcesu w tym, jakże ambitnym i ciekawym, przedsięwzięciu.
Rozmawiała: Aleksandra Lankiewicz

Galeria

Znajdź swoją kategorię

2611 praktycznych artykułów - 324 ekspertów - 22 kategorii tematycznych

Weterynaria w Terenie

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.