Integracja – droga do nowego wymiaru współczesnej weterynarii - Vetkompleksowo – serwis dla lekarzy weterynarii

Integracja – droga do nowego wymiaru współczesnej weterynarii

Dział Marketingu i Ekspertyzy Kliencko-Konsumenckiej, który:
  • zapewnia wspólną i spójną ogólnopolską tożsamość marketingową,
  • buduje nowoczesny „parasol brandowy” nad całą organizacją,
  • komunikuje się z właścicielami zwierząt przy użyciu nowoczesnych i właściwie dobranych narzędzi,
  • wypracowuje skuteczne standardy obsługi klienta,
  • kreuje oraz umacnia marki własne PPW®, jako ważne wektory marży partnerów,
  • pracuje nad zwiększaniem efektywności wizyt klientów poprzez unikalne, dedykowane aplikacje,
  • zapewnia marketing w skali, na jaką żaden z działających pojedynczo przedsiębiorców w tej branży nie mógłby sobie pozwolić,
  • zapewnia dostęp do wiedzy produktowej, rynkowej oraz szkoleń dla właścicieli oraz personelu praktyki,
  • na bieżąco aktualizuje zebraną wiedzę i informacje, które pomagają w efektywnym rozwoju biznesu.
Centrum Usług Wspólnych i Zakupów
  • wyspecjalizowane wyłącznie w obsłudze partnerów PPW®,
  • integracja zakupowa produktów leczniczych weterynaryjnych, materiałów medycznych, preparatów diagnostycznych,
  • pozwala na redukcję i optymalizację kosztów prowadzenia działalności,
  • optymalizacja kosztów stałych – centralne zakupy prądu, gazu, kontrakty na usługi telekomunikacyjne i sprzęt z operatorami GSM, karty paliwowe, opieka medyczna, ubezpieczenia branżowe etc.
Employer Branding

Z roku na rok rynek pracy stawia przed pracodawcami nowe wyzwania. Walka o utalentowanych i właściwych na dane miejsce kandydatów, ale też utrzymanie uzdolnionych pracowników i zmniejszenie rotacji jest problemem powszechnym i stałym. Program PPW® w zakresie Employer Brandingu oferuje przemyślane programy inwestycji w kapitał ludzki.
Licencja PPW® umożliwia:

  • przygotowywanie i organizowanie programów rozwojowych dla personelu praktyk,
  • szkolenia zawodowe w najlepszych praktykach weterynaryjnych u boku najlepszych specjalistów,
  • wolontariaty i staże zawodowe dla studentów,
  • planowanie ścieżki rozwoju zawodowego i personalnego,
  • zastępstwa – szczególnie istotne dla kobiet w okresie macierzyństwa.
Gdyby mógł Pan przedstawić korzyści, jakie będą płynęły z przystąpienia do programu partnerskiego dla praktyk weterynaryjnych, to jak by je Pan podsumował?

M.F.: Najważniejszymi korzyściami są:

  • prowadzenie działalności pod silną, rozpoznawalną, ogólnopolską marką, docenianą przez klientów i dostawców, budzącą szacunek i respekt konkurentów, stale wspomaganą przy pomocy wypracowywanego know-how integracji.
  • brak konieczności rezygnacji z marki własnej i własnego dorobku.
  • otrzymanie do wdrożenia w pełni przygotowanego modelu koncepcji wizualnej praktyki weterynaryjnej, składającego się z: indywidualnie i ekonomicznie dobranego wyposażenia, organizacji ekspozycji oraz atrakcyjnej oferty handlowej, marketingu w modelu, który zapewni odpowiedni poziom komunikacji z klientem.
  • korzystanie z wszechstronnej wiedzy operacyjnej związanej z rutynowymi czynnościami wykonywanymi w praktyce weterynaryjnej, które decydują o optymalizacji kosztów, w efekcie o powodzeniu przedsięwzięcia.
  • korzystanie z pomocy regionalnych struktur wsparcia (koordynator ds. rozwoju; przedstawiciel handlowy PPW®), zarówno w sprawach operacyjnych, jak i handlowych.
  • dostęp do bieżących szkoleń (produktowych, operacyjnych, merytorycznych) i audytów prowadzonych w bardzo różnych wielkościach praktyk oraz lokalizacjach geograficznych.
  • ograniczenie ryzyka wynikającego z samodzielnej działalności.
  • stabilność działania gwarantowana przez cały okres obowiązywania umowy oraz aktualizowaną na bieżąco dokumentację standardów zarządzania.
  • szeroka baza danych pozwalająca szybciej reagować na zmiany na rynku.
  • możliwość uczestniczenia w przedsięwzięciu organizowanym przez polski podmiot, z udziałem polskich lekarzy weterynarii, którego ambicją jest zmiana oblicza polskiego sektora opieki weterynaryjnej nad zwierzętami towarzyszącymi.
Kto i w jaki sposób może stać się Uczestnikiem projektu?

M.F.: Uczestnikiem Programu PPW® może zostać wyłącznie osoba prowadząca zakład leczniczy dla zwierząt w rozumieniu Ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt, która:

  1. akceptuje cele i zasady funkcjonowania Programu zapisane w podręczniku operacyjnym oraz umowie uczestnictwa w Polskim Programie Weterynaryjnym,
  2. prowadzi własną działalność gospodarczą (jako osoba fizyczna lub w formie spółki osobowej albo kapitałowej).
Droga do naszej organizacji wiedzie poprzez:
  1. stronę internetową: www.ppwet.pl,
  2. kontakt poprzez przedstawicieli odpowiedzialnych za produkty ADDVENA – wstępna informacja na temat koncepcji Programu,
  3. kontakt z Działem Rozwoju Struktury Integracyjnej PPW® Sp. z o.o. pod numerem telefonu: (+48) 12 333 71 71 lub na adres e-mail: biuro@ppwet.pl.

Warunkiem rozpoczęcia procedury przystąpienia do Programu PPW® jest wypełnienie przez kandydata na Uczestnika, formularza zgłoszeniowego na stronie www.ppwet.pl w zakładce „Dołącz do PPW®”.

Korzystając z okazji – osoby zainteresowane projektem PPW® zapraszamy do udziału w panelu szkoleniowo-dyskusyjnym organizowanym w piątek 22.03.2019 roku w ramach XX Konferencji Śląskie Warsztaty Diagnostyczne w Wiśle. Szczegóły programowe i karta zgłoszeniowa będą niebawem dostępne na naszej stronie www.ppwet.pl.

Dziękuję za bardzo ciekawą rozmowę.

Rozmawiała: Monika Mańka

Znajdź swoją kategorię

2640 praktycznych artykułów - 324 ekspertów - 22 kategorii tematycznych

Weterynaria w Terenie

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.