Kobiety weterynarii pokazują światu swój potencjał!
Rusza I Ogólnopolskie Badanie Ankietowe skierowane do kobiet pracujących w branży weterynaryjnej. Nam udało się porozmawiać na jego temat z lek. wet. Anną Dominiak i Agatą Niemiec, autorkami projektu www.kobietyweterynarii.pl.
Agata Niemiec
AGATA NIEMIEC Mgr socjologii, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, założycielka i szefowa agencji PR Image Line Communications.
Całe życie zawodowe związana z mediami, marketingiem i PR, specjalizuje się w obsłudze klientów z branży medycznej, weterynaryjnej, jej konik to zarządzanie sytuacjami kryzysowymi. Szkoleniowiec z zakresu budowy wizerunku. Na co dzień współpracuje z międzynarodowymi korporacjami. Współautorka projektu kobietyweterynarii.pl.
Anna Dominiak
ANNA DOMINIAK Lekarz Weterynarii, Trener biznesu i organizator szkoleń.
Właścicielka firmy szkoleniowo- marketingowej Novatika. Po ukończeniu studiów prowadziła własną przychodnię weterynaryjną, a następnie przez ponad 10 lat współpracy z międzynarodowym koncernem weterynaryjnym zajmowała się komunikacją naukową oraz tworzyła innowacyjne, inspirujące projekty łączące lekarzy weterynarii i biznes.
Po roku istnienia projektu „Kobiety Weterynarii” robicie Panie kolejny krok, rusza badanie. Proszę powiedzieć, czego będzie ono dotyczyło?
Agata Niemiec: To już rok? Jak ten czas szybko leci, faktycznie, nasz projekt kobietyweterynarii.pl zadebiutował w czasie pandemii, ponad rok temu uruchomiłyśmy stronę www, profil na Facebooku, a w planach był I Ogólnopolski Kongres Kobiet Weterynarii. Pandemia mocno pokrzyżowała nasze plany, ale szybko dostosowałyśmy się do istniejących warunków i na szczęście zaczęłyśmy aktywnie komunikować się poprzez media społecznościowe z kobietami, które chciałyśmy zgromadzić wokół tego projektu. Warto tutaj przypomnieć, jaki przyświecał nam cel. Po co taki projekt? Co ma dać kobietom? To niesamowite, jak zmienia się świat i jak rośnie w nim rola kobiet. A przecież świat weterynarii już od kilku lat jest zdominowany prz...