#social media. Lek. wet. Natalia Strokowska i Wojciech Perchuć - Vetkompleksowo – serwis dla lekarzy weterynarii

Wyszukaj w serwisie

#social media – w sieci komunikatów. Wywiadu udzielili lek. wet. Natalia Strokowska i Wojciech Perchuć

social media lek. wet. Natalia Strokowska i Wojciech Perchuć
fot. A. Dratwa

Wojciech Perchuć,
socjolog i digital marketing manager z wieloletnim doświadczeniem w branży online. Prowadzi firmę DGTall (www.dgtall.co) i specjalizuje się w marketingu branży vet i pet. W Vetnolimits odpowiada za tworzenie kampanii marketingowych oraz identyfikację wizerunkową w sieci.

Lek. wet. Natalia Strokowska MRCVS, specjalistka chorób zwierząt nieudomowionych, obszary jej specjalizacji obejmują również: biznes, marketing, budowanie wizerunku lekarza weterynarii w sieci, pozytywne przywództwo. Od 2015 roku prowadzi firmę edukacyjną i szkoleniową Vetnolimits (www.vetnolimits.com), która organizuje szkolenia, konferencje i kursy dla lekarzy weterynarii i studentów.

Facebook, a może strona www. Które z narzędzi da nam większy zakres możliwości? Czy tworzyć profil, gdy mamy sprawnie działającą stronę internetową?

Wojciech Perchuć: Wszystko tak naprawdę zależy od tego, czy odnotowujemy na stronie www ruch użytkowników odpowiedniej wielkości. Dlatego bardzo ważne w prowadzeniu strony lecznicy jest stałe monitorowanie jej użyteczności dla odwiedzających ją osób. Chodzi nie tylko o to, ile osób wchodzi na dane podstrony, ale również o to, ile czasu na nich spędzają, jaki jest współczynnik odrzuceń czy skąd wchodzi się na naszą stronę. Ten pierwszy wskaźnik mówi nam o tym, czy treść jest w odpowiedni sposób angażująca, kolejny wskazuje, jaka część użytkowników otworzyła [...]

Ten materiał dostępny jest dla zalogowanych użytkowników.
Załóż konto i dołącz do grona użytkowników naszego portalu!
Chcesz mieć dostęp do wszystkich materiałów na portalu?
Poznaj nasze serwisy