Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość
Jak dziś zaistnieć na rynku weterynaryjnym? 22 dobre wskazówki
Celem tego rozległego przewodnika jest pomoc w stworzeniu filarów planu sprzedaży i marketingu dostosowanego do biznesplanu praktyki weterynaryjnej. Punkt pierwszy: jeśli praktyka nie ma biznesplanu, to automatycznie pojawia się nadprogramowa wskazówka, numer 23: Biznesplan potrzebny na wczoraj.Rzecz tę jednak jedynie sygnalizujemy i szczegółowo opiszemy w kolejnych artykułach i cyklach. Tymczasem zaczniemy od przeglądu technik pomnażających wzrost, które możemy nazwać tradycyjnymi, przystającymi do świata bez cyfryzacji.
Następnie skupimy się na współczesnych sposobach budowania tożsamości marki lecznicy i podpowiedziach odnośnie do tworzenia strategicznej pozycji na rynku.
Jednocześnie podzielimy te wszystkie obszary, kanały sprzedażowe i marketingowe na tradycyjne, tzw. offline, stacjonarne „naziemne”, i nowoczesne, tzw. online, cyfrowe, internetowe. Wszystko po to, aby skutecznie dotrzeć do właścicieli zwierząt i zachęcić do analizy dotychczasowych pomysłów na wzrost sprzedaży oraz zaproponować i podpowiedzieć działające strategie nastawione na zwiększenie generowanych przez praktykę przychodów.
Być może część wskazówek wyda się oczywista, część spowoduje uśmiech czy przymrużenie oka – ale jak pokazuje codzienność, działania najłatwiejsze są najtrudniejsze, a „najciemniej pod latarnią”. Włączmy więc światło.
którzy są subskrybentami naszego portalu.
i ciesz się dostępem do bazy merytorycznej wiedzy!