Sześć cech lekarza weterynarii, którego kochają klienci


Agata Niemiec. Ekspertka ds. komunikacji i wizerunku, właścicielka agencji PR – Image Line Communications. Od początku pracy zawodowej specjalizuje się w budowaniu pozytywnego wizerunku firm i instytucji, skutecznej komunikacji, zapewnia wsparcie m.in. firmom z branży medycznej, weterynaryjnej, motoryzacyjnej. Prowadzi szkolenia w ramach projektu Akademia Trzecie Piętro, www.akademiatrzeciepietro.pl, jest współautorką projektu Kobiety Weterynarii.
Ja to mam szczęście! Tak oceniam moją „jedność dwoistości”: z jednej strony mam w swoim najbliższym otoczeniu przyjaciół, którzy są opiekunami zwierzaków, a z drugiej coraz więcej w moim życiu zawodowym (i nie tylko) wspaniałych, oddanych swojej pracy, pełnych pasji lekarzy weterynarii. To wielki dar, bo dzięki temu zyskuję podwójną optykę, co bardzo mi pomaga w pracy PR-owca, to bogactwo tematów do publikacji w „WWP”.
– Agata, znasz panią doktor Dorotę? To wspaniały lekarz, uratowała mojego Mikusia!
– Ten doktor Piotr to jest jednak mózg. Wyprowadził moją kotkę ze strasznej alergii. Kocham pana doktora.
– Agata, masz rację, dr Jarek to fantastyczny specjalista, bardzo nam pomógł.
[...]którzy są subskrybentami naszego portalu.
i ciesz się dostępem do bazy merytorycznej wiedzy!
Mogą zainteresować Cię również
POSTĘPOWANIA
w weterynarii