Jak wykorzystać reelsy do komunikacji z klientami?
Spróbuj inaczej, z humorem, na luzie
Czy może być coś bardziej nużącego niż rolki z informacją o zasadach szczepienia pupili? Cóż, wcale nie musi tak być. Rolki są formatem, w który z powodzeniem można wpleść humor, zwłaszcza jeśli podejmujesz nudny temat, doskonale znany członkom Twojej społeczności na Instagramie.
Czasami, kiedy mówię o wykorzystaniu humoru w celach marketingowych, ludzie, którzy decydują o contencie (agencyjni klienci), upierają się, że w ich przypadku humor byłby niewskazany. Cóż, chciałabym w szczególności podważyć przekonanie, że marketing lecznicy, przychodni (ludzkiej) musi być koszmarnie nudny.
Skąd się to bierze? Zastanawiałam się nad tym. Myślę, że jest takie przekonanie, że nadmiernie poważny ton dodaje autorytetu, eksperckości. To błąd.
Osoby zajmujące się tworzeniem treści marketingowych zdają się zapominać, że każda firma musi się zwracać do ludzi, niezależnie od branży. Ludzie chcą robić interesy z ludźmi. Firmy, które to rozumieją, zyskują największe poparcie. Nudne wykłady ex cathedra i mentorski styl „nie przejdą”, algorytm wybiera coś innego. Ludzie też.
I nie zapominajmy o kolejnej ważnej sprawie przy tworzeniu treści na Instagramie (na nim chcę się dzisiaj skupić).
Czytaj statystyki, tam jest coś dla Ciebie
Zabawny, autentyczny, przyciągający uwagę filmik ma najważniejsze zadanie do wypełnienia. Ma przyciągnąć [...]
którzy są subskrybentami naszego portalu.
i ciesz się dostępem do bazy merytorycznej wiedzy!
Mogą zainteresować Cię również
POSTĘPOWANIA
w weterynarii