Błędy, które zniechęcają klientów Lekarzu, NIE RÓB TEGO!
1. Zróbmy to, co konkurencja
Na szkoleniach o marce osobistej mówię, że nie ma dwóch takich samych lekarzy weterynarii, a więc nie istnieją dwie takie same strategie rozwoju, to niemożliwe, musimy znać swoją konkurencję, ale błędem jest powielanie schematów jej działań w ciemno. To się nie sprawdzi.
Kiedyś nasza agencja pracowała z pewną lecznicą, prowadziliśmy komunikację w SM, pisaliśmy teksty dla lokalnego portalu o tematyce zdrowotnej psów i kotów, działaliśmy według ustalonej strategii. W tym czasie pojawiła się nowa lecznica, która zainwestowała spore środki w promocję swojego biznesu, komunikując się z młodszymi klientami, pojawiły się zabawne filmiki na TikToku. Nasz klient przez chwilę miał pokusę zmiany strategii, ale przypomniałam mu, jaki archetyp marki do niego pasuje, kto jest odbiorcą jego usług, jaka jest obietnica marki, na szczęście posłuchał moich porad. Jego biznes miewa się bardzo dobrze, strategia się sprawdza, a konkurencja nadal robi całkiem śmieszne filmiki na TikToku.
Nie można na ślepo kopiować konkurencji, to niebezpieczna droga, trzeba obserwować, ale wiedzieć, co nas odróżnia, dlaczego klienci do nas przychodzą. Kiedyś zastanawiałam się, co wyróżnia moją firmę, agencję PR, przecież jest tyle agencji, które robią dobrze swoją robotę. Dlaczego nasi klienci wybierają właśnie nas?
Przede wszystkim:
- czują się bezpieczni – wiedzą, że nie zawalimy,
[...]
którzy są subskrybentami naszego portalu.
i ciesz się dostępem do bazy merytorycznej wiedzy!
Mogą zainteresować Cię również
POSTĘPOWANIA
w weterynarii