Błędy, które zniechęcają klientów Lekarzu, NIE RÓB TEGO!
Agata Niemiec Senior PR Manager Image Line Communications
Od 20 lat praktyk public relations, ekspertka ds. budowania pozytywnego wizerunku, doradczyni wielu firm w zakresie strategii komunikacji, promocji wizerunku oraz zarządzania sytuacją kryzysową.. Zapewnia wsparcie m.in. firmom z branży medycznej, weterynaryjnej, motoryzacyjnej. Pracowała m.in. dla firm: GM Poland, Teva, Valeo, Citi Handlowy, Royal Canin, Port Lotniczy w Balicach, , Diagnostyka, Synevo. Jest współwłaścicielką agencji PR Image Line Communications.Współpracuje z renomowanymi firmami szkoleniowymi, prowadząc m.in. warsztaty z zakresu efektywnej współpracy z agencją PR, mediami, zarządzania kryzysowego. Miłośniczka mediów społecznościowych, z tysiącami pomysłów na dobry content, m.in. dla lecznic. Wspiera działania wizerunkowe grup eksperckich..
Długo zbierałam się do napisania tego tekstu, nie lubię wskazywać błędów, ale ponieważ jest to moja praca, robię to w dobrej wierze, aby być szczerą wobec siebie i wobec klientów. A co najważniejsze, przyświeca mi idea, że zbudowanie silnej, atrakcyjnej marki zajmuje mnóstwo czasu, wymaga poniesienia niemałych nakładów finansowych, więc nie ma sensu tego marnować.
Wymienię najczęściej powtarzające się niedociągnięcia i zaniedbania w obszarze budowania wizerunku, komunikacji z klientami i działań w SM. Mam świadomość, że każdy ma własny bagaż doświadczeń i zapewne miałby inne spostrzeżenia. Ja patrzę na te błędy z pozycji zawodowca, eksperta ds. PR.
Możesz się nie zgodzić z częścią z nich – to zrozumiałe. Warto jednak popatrzeć na organizację z innej perspektywy, nieco bardziej krytycznym i obiektywnym spojrzeniem. Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów przy prowadzeniu własnego biznesu weterynaryjnego.
Współpracując z lekarzami weterynarii, zidentyfikowałam sześć najczęściej popełnianych błędów. Przechodzę zatem do konkretów!
którzy są subskrybentami naszego portalu.
i ciesz się dostępem do bazy merytorycznej wiedzy!