Integracja – droga do nowego wymiaru współczesnej weterynarii
Dział Marketingu i Ekspertyzy Kliencko-Konsumenckiej, który:
- zapewnia wspólną i spójną ogólnopolską tożsamość marketingową,
- buduje nowoczesny „parasol brandowy” nad całą organizacją,
- komunikuje się z właścicielami zwierząt przy użyciu nowoczesnych i właściwie dobranych narzędzi,
- wypracowuje skuteczne standardy obsługi klienta,
- kreuje oraz umacnia marki własne PPW®, jako ważne wektory marży partnerów,
- pracuje nad zwiększaniem efektywności wizyt klientów poprzez unikalne, dedykowane aplikacje,
- zapewnia marketing w skali, na jaką żaden z działających pojedynczo przedsiębiorców w tej branży nie mógłby sobie pozwolić,
- zapewnia dostęp do wiedzy produktowej, rynkowej oraz szkoleń dla właścicieli oraz personelu praktyki,
- na bieżąco aktualizuje zebraną wiedzę i informacje, które pomagają w efektywnym rozwoju biznesu.
Centrum Usług Wspólnych i Zakupów
- wyspecjalizowane wyłącznie w obsłudze partnerów PPW®,
- integracja zakupowa produktów leczniczych weterynaryjnych, materiałów medycznych, preparatów diagnostycznych,
- pozwala na redukcję i optymalizację kosztów prowadzenia działalności,
- optymalizacja
kosztów stałych – centralne zakupy prądu, gazu, kontrakty na usługi
telekomunikacyjne i sprzęt z operatorami GSM, karty paliwowe, opieka
medyczna, ubezpieczenia branżowe etc.
Employer [...]
Ten materiał dostępny jest dla zalogowanych użytkowników.
Załóż konto i dołącz do grona użytkowników naszego portalu!
Chcesz mieć dostęp do wszystkich materiałów na portalu?
Mogą zainteresować Cię również
110
ALGORYTMY
POSTĘPOWANIA
w weterynarii
POSTĘPOWANIA
w weterynarii