Integracja – droga do nowego wymiaru współczesnej weterynarii - Vetkompleksowo – serwis dla lekarzy weterynarii

Wyszukaj w serwisie

Integracja – droga do nowego wymiaru współczesnej weterynarii

Dział Marketingu i Ekspertyzy Kliencko-Konsumenckiej, który:

  • zapewnia wspólną i spójną ogólnopolską tożsamość marketingową,
  • buduje nowoczesny „parasol brandowy” nad całą organizacją,
  • komunikuje się z właścicielami zwierząt przy użyciu nowoczesnych i właściwie dobranych narzędzi,
  • wypracowuje skuteczne standardy obsługi klienta,
  • kreuje oraz umacnia marki własne PPW®, jako ważne wektory marży partnerów,
  • pracuje nad zwiększaniem efektywności wizyt klientów poprzez unikalne, dedykowane aplikacje,
  • zapewnia marketing w skali, na jaką żaden z działających pojedynczo przedsiębiorców w tej branży nie mógłby sobie pozwolić,
  • zapewnia dostęp do wiedzy produktowej, rynkowej oraz szkoleń dla właścicieli oraz personelu praktyki,
  • na bieżąco aktualizuje zebraną wiedzę i informacje, które pomagają w efektywnym rozwoju biznesu.

Centrum Usług Wspólnych i Zakupów

  • wyspecjalizowane wyłącznie w obsłudze partnerów PPW®,
  • integracja zakupowa produktów leczniczych weterynaryjnych, materiałów medycznych, preparatów diagnostycznych,
  • pozwala na redukcję i optymalizację kosztów prowadzenia działalności,
  • optymalizacja
    kosztów stałych – centralne zakupy prądu, gazu, kontrakty na usługi
    telekomunikacyjne i sprzęt z operatorami GSM, karty paliwowe, opieka
    medyczna, ubezpieczenia branżowe etc.

Employer [...]
Ten materiał dostępny jest dla zalogowanych użytkowników.
Załóż konto i dołącz do grona użytkowników naszego portalu!
Chcesz mieć dostęp do wszystkich materiałów na portalu?
Poznaj nasze serwisy