Integracja – droga do nowego wymiaru współczesnej weterynarii

Prezes PPW® Sp. z o.o.
Nasze ostatnie spotkanie we wrześniu 2016 roku zaowocowało wywiadem Jak zarabiać więcej, czyli szanse i bariery biznesowe we współczesnej lecznicy weterynaryjnej (Weterynaria w Praktyce 9/2016). Co się od tego czasu wydarzyło w historii Tradico i marki ADDVENA?
Mirosław Furyk: Stosunkowo krótki czas upłynął od naszego spotkania, a wydarzyło się bardzo dużo.
Końcem
listopada 2017 roku z grupą lekarzy weterynarii założyliśmy nowy
podmiot – Polski Program Weterynaryjny Sp. z o.o. – który w wyniku
podpisanych umów stał się właścicielem marki ADDVENA. Karmy ADDVENA,
sprzedawane wyłącznie w praktykach weterynaryjnych, zyskują stale
rosnącą pozycję na rynku karm ultra-premium. Portfolio karm dla psów
zostało także uzupełnione linią dla kotów. Bardzo ważnym wsparciem dla
produktów ADDVENA jest nasza autorska aplikacja Vet-Ap, za pośrednictwem
której klienci praktyk weterynaryjnych mogą z dowolnego miejsca
zamawiać karmę z dostawą do domu, a praktyka weterynaryjna, w której
klient jest zarejestrowany, otrzymuje z tytułu tego zakupu należną jej
marżę.
Ten system znajduje coraz więcej zwolenników zarówno wśród
lekarzy weterynarii, jak i ich klientów, ze względu na wygodę
i przejrzystość transakcji.
Wspomniał Pan o nowym podmiocie – Polskim Programie Weterynaryjnym Sp. z o.o.
Jaki jest cel Państwa działalności?
[...]
Mogą zainteresować Cię również
POSTĘPOWANIA
w weterynarii