Dziennikarze wokół lecznicy weterynaryjnej

Dziennikarze wokół lecznicy weterynaryjnej. Jak skutecznie zabiegać o uwagę mediów?

fot. archiwum A, Niemiec

Agata Niemiec - ekspertka ds. komunikacji i wizerunku, właścicielka agencji PR – Image Line Communications. Od początku pracy zawodowej specjalizuje się w budowaniu pozytywnego wizerunku firm i instytucji, skutecznej komunikacji, zapewnia wsparcie m.in. firmom z branży medycznej, weterynaryjnej, motoryzacyjnej.Prowadzi szkolenia w ramach projektu Akademia Trzecie Piętro, www.akademiatrzeciepietro.pl, jest współautorką projektu Kobiety Weterynarii.

Często słyszę głosy: „Chwila! Po co nam kontakty z dziennikarzami? To nie nasza grupa docelowa, dziennikarze interesują się tylko aferami”. Z całego serca pragnę obalić to stanowisko i udowodnić, że jeżeli prowadzi się biznes weterynaryjny, to naprawdę warto wejść na nieznany grunt i budować relację z mediami.

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp do artykułu tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.
zaloguj się zarejestruj się

Weterynaria w Terenie

Poznaj nasze serwisy