Jak wykorzystać reelsy do komunikacji z klientami? - Vetkompleksowo – serwis dla lekarzy weterynarii

Wyszukaj w serwisie

Jak wykorzystać reelsy do komunikacji z klientami?

komunikacji
Agata Niemiec
Senior PR Manager Image Line Communications

Od 20 lat praktyk public relations, ekspertka ds. budowania pozytywnego wizerunku, doradczyni wielu firm w zakresie strategii komunikacji, promocji wizerunku oraz zarządzania sytuacją kryzysową.. Zapewnia wsparcie m.in. firmom z branży medycznej, weterynaryjnej, motoryzacyjnej. Pracowała m.in. dla firm: GM Poland, Teva, Valeo, Citi Handlowy, Royal Canin, Port Lotniczy w Balicach, , Diagnostyka, Synevo. Jest współwłaścicielką agencji PR Image Line Communications.

Współpracuje z renomowanymi firmami szkoleniowymi, prowadząc m.in. warsztaty z zakresu efektywnej współpracy z agencją PR, mediami, zarządzania kryzysowego. Miłośniczka mediów społecznościowych, z tysiącami pomysłów na dobry content, m.in. dla lecznic. Wspiera działania wizerunkowe grup eksperckich.

W dotychczasowej długiej historii komunikacji marketingowej chodziło o to, aby za pomocą komunikatów nakłonić potencjalnych klientów do podjęcia pożądanych przez nas działań. Można było to nawet określić biernym marketingiem, gdyż to klient musiał się starać, aby dotrzeć do pożądanych przez niego usług. Dzisiejsza komunikacja marketingowa, głównie za sprawą przemożnego wpływu sieci i innych form komunikacji, polega na zaproszeniu potencjalnego odbiorcy do rozmowy, która ma doprowadzić/przekonać go do działania. I na szczęście w weterynarii to się już dzieje.

Sympatyczny pan doktor z uśmiechem wyjaśnia choroby psów związane z rasami, grupa lekarek jednej z lecznic opowiada o sukcesie [...]

Ten materiał dostępny jest tylko dla użytkowników
którzy są subskrybentami naszego portalu.
Wybierz pakiet subskrypcji dla siebie
i ciesz się dostępem do bazy merytorycznej wiedzy!
Masz aktywną subskrypcję?
Nie masz jeszcze konta w serwisie? Dołącz do nas
Poznaj nasze serwisy